FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1/ Czy muszę skorzystać z gotowego rozwiązania?

Dokładamy wszelkich starań, aby dostosować instalacje dezodoryzacji do potrzeb klienta i lokalnych uwarunkowań. Każda instalacja jest projektowana indywidualnie w zależności od ilości powietrza i koncentracji wlotowej zanieczyszczeń.

2/ Czy biofiltr będzie komponował się kolorystycznie z resztą zakładu?

Oczywiście, dajemy klientom możliwość wyboru koloru według palety RAL.

3/ Czy w przypadku modernizacji lub rozbudowy zakładu będziemy zmuszeni do zakupu nowej instalacji dezodoryzacji ?

Podstawą jakiejkolwiek modernizacji jest analiza pracującej u Klienta instalacji. Doradzamy Klientom, co można zmodyfikować, a co należałyby zmienić, aby instalacja pracowała poprawnie. Nasze rozwiązania, na przykład biofiltry, mają budowę modułową, co pozwala na rozbudowę istniejącej instalacji.

4/ Czy po okresie gwarancyjnym sami musimy zadbać o stan techniczny instalacji?

Firma Tholander oferuje usługi serwisowe po okresie gwarancyjnym z pełnym dostępem do części zamiennych lub szybko się zużywających. Oferujemy okresowe przeglądy oraz ocenę stanu i pracy instalacji. Więcej.

5/ Czy kupując urządzenia musimy zgadzać się na postawione warunki technologiczne?

Firma Tholander, wsłuchując się w oczekiwania swoich Klientów, umożliwia dokonywanie zmian w projekcie wyjściowym, jak również dostosowuje swoje urządzenia do lokalnych możliwości i wymagań Użytkownika Końcowego, mając na względzie normy i standardy projektowania instalacji oczyszczania powietrza.

6/ Jakie ładunki może przyjąć złoże biofiltracyjne aby biofiltr pracował poprawnie?

Złoże biofiltracyjne może przyjąć dość duże ładunki mieszaniny zapachowej nawet do 50000 JZ/m3 jednak aby pracowało poprawnie w powietrzu, nie powinno być za dużo siarkowodoru i amoniaku. W wypadku zbyt wysokich wartości tych substancji należy zastosować inne technologie poprzedzające instalację biofiltracji.